From principles of learning to strategies for instruction with workbook companion ; a needs-based focus on high school adolescents
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | Seidel, Robert J. (VerfasserIn), Perencevich, Kathy C. (VerfasserIn), Kett, Allyson L. (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
[Berlin u.a.]
Springer
2007
|
Ausgabe: | 1. Ed. |
Schlagworte: | |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
Fare sostegno nelle scuole superiori dagli aspetti teorico-metodologici alla dimensione operativa
von: Scataglini, Carlo, et al.
Veröffentlicht: (2008) -
First principles of instruction identifying and designing effective, efficeint, and engaging instruction
von: Merrill, M. David 1937-
Veröffentlicht: (2012) -
Enseignement explicite et réussite des élèves la gestion des apprentissages
von: Gauthier, Clermont, et al.
Veröffentlicht: (2013) -
Learning study undervisning gör skillnad
Veröffentlicht: (2011) -
Evaluating first-year education students for retention and application of knowledge through a comparison of two teaching strategies the lecture method and teaching-for-learning
von: Gibb, Sharon Ann
Veröffentlicht: (1992)