学习技术(CTCL)范式下技术促进学习研究进展(3):小学数学《中位数与众数》单元教学的实验研究

The research under the paradigm of learning technology (CTCL) takes “personalized learning based on cognitive development” as the core path. It explores how technology can improve academic achievement through empowering personalized learning. This paper focuses on the learning unit of “Median and Mo...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:中国电化教育 2021-11 (11), p.115-123
Hauptverfasser: 董玉琦(Dong Yuqi), 王靖(Wang Jing), 施智勇(Shi Zhiyong), 张琦(Zhang Qi), 毛露佳(Mao Lujia), 白栋铭(Bai Dongming), 乔沛昕(Qiao Peixi), 黄亚昇(Huang Yasheng)
Format: Artikel
Sprache:chi
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!