Sink or Collaborate: How the Immersive Model Has Helped Address Typical Adolescent and Young Adult Barriers at a Single Institution and Kept the Adolescent and Young Adult Program Afloat

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Journal of adolescent and young adult oncology 2017-12, Vol.6 (4), p.503-511
Hauptverfasser: Reed, Damon R, Oshrine, Benjamin, Pratt, Christie, Fridgen, Olivia, Elstner, Cathy, Wilson, Leila, Soliman, Hatem, Lee, Marie C, McLeod, Howard L, Shah, Bijal, Donovan, Kristine A, Pabbathi, Smitha, Turney, Mary, Binitie, Odion, Healy, Christine, Nieder, Michael, Shaw, Peter H, Galligan, Andrew, Letson, G Douglas, Stern, Marilyn, Quinn, Gwendolyn P, Davies, Simon
Format: Artikel
Sprache:eng
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:
ISSN:2156-5333
2156-535X
DOI:10.1089/jayao.2017.0051