Correction to: Can Cosmetics’ Advertisements Be An Indicator of Different Perceptions of Beauty Amongst Countries?

Georgia-Alexandra Spyropoulou’s name appeared incorrectly in the original publication of this article. It appears correctly here.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Aesthetic plastic surgery 2020-10, Vol.44 (5), p.1952-1952
Hauptverfasser: Spyropoulou, Georgia Alexandra, Pavlidis, Leonidas, Herrmann, Steve, Tsimponis, Antonis, Foroglou, Periclis, Delimpaltas, Alexandros, Demiri, Efterpi, Cohen, Mimis
Format: Artikel
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:Georgia-Alexandra Spyropoulou’s name appeared incorrectly in the original publication of this article. It appears correctly here.
ISSN:0364-216X
1432-5241
DOI:10.1007/s00266-020-01714-1