Incidencia de la aplicación de estrategias de marketing digital para el desarrollo microempresarial en la ciudad de Guayaquil

The purpose of this scientific article is to analyze the impact of the application of digital marketing strategies to contribute to the development of micro-enterprises in the city of Guayaquil, currently businesses work from a physical space in a traditional way and do not take advantage of the ben...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:RISTI : Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação 2022-02 (E48), p.7-15
Hauptverfasser: Chimbo, Karla Maribel Ortiz, Merchán, Carlos Cobos, Viteri, Roberto Andrés García, Torres, Sofía Lovato, Pérez, Verónica Coronel, Velasteguí, Alfredo Yagual, Chimb, Carlos Andrés Ortiz
Format: Artikel
Sprache:eng ; spa
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!