A Critical Discourse Analysis of Family Literacy Practices: Power in and Out of Print

Rebecca Rogers. (2003). A Critical Discourse Analysis of Family Literacy Practices: Power In and Out of Print. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates (10 Industrial Avenue, Mahwah, NJ 07430). Softcover, 225 pages.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Journal of Literacy Research 2004, Vol.36 (3), p.401-408
1. Verfasser: Kidd, Julie K.
Format: Review
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:Rebecca Rogers. (2003). A Critical Discourse Analysis of Family Literacy Practices: Power In and Out of Print. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates (10 Industrial Avenue, Mahwah, NJ 07430). Softcover, 225 pages.
ISSN:1086-296X
1554-8430
DOI:10.1207/s15548430jlr3603_5