COIL UNIT FOR INDUCTIVELY CHARGING A VEHICLE, AND SYSTEM
Eine Spuleneinheit (1) zum induktiven Laden eines Fahrzeuges umfasst ein Gehäuse (3) und eine Spule (5), die zumindest teilweise in dem Gehäuse (3) angeordnet ist. Die Spule (5) weist mehrere Wicklungen mindestens einer elektrischen Leitung (7) auf, wobei die elektrische Leitung (7) zwei Enden (71,...
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Format: | Patent |
Sprache: | eng ; fre ; ger |
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creator | EGGERS, Hartmut PETERATZINGER, Martin KRAMMER, Josef OPL, Stefan KELLERMEIER, Josef |
description | Eine Spuleneinheit (1) zum induktiven Laden eines Fahrzeuges umfasst ein Gehäuse (3) und eine Spule (5), die zumindest teilweise in dem Gehäuse (3) angeordnet ist. Die Spule (5) weist mehrere Wicklungen mindestens einer elektrischen Leitung (7) auf, wobei die elektrische Leitung (7) zwei Enden (71, 73) aufweist und beide Enden (71, 73) der elektrischen Leitung (7) aus dem Gehäuse (3) herausgeführt sind zum Verbinden mit einer Elektronikeinheit.
The invention relates to a coil unit (1) for inductively charging a vehicle, which coil unit comprises a housing (3) and a coil (5), which is arranged at least partly in the housing (3). The coil (5) has a plurality of windings of at least one electrical line (7), wherein the electrical line (7) has two ends (71, 73) and both ends (71, 73) of the electrical line (7) are led out of the housing (3) for connection to an electronic unit.
L'invention concerne une unité bobine (1) destinée au chargement inductif d'un véhicule, comprenant un carter (3) et une bobine (5) disposée au moins en partie dans le carter (3). La bobine (5) présente plusieurs enroulements au moins d'un conducteur électrique (7), le conducteur électrique (7) présentant deux extrémités (71, 73) et les deux extrémités (71, 73) du conducteur électrique (7) étant amenées hors du carter (3) aux fins de liaison avec l'unité électronique. |
format | Patent |
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The invention relates to a coil unit (1) for inductively charging a vehicle, which coil unit comprises a housing (3) and a coil (5), which is arranged at least partly in the housing (3). The coil (5) has a plurality of windings of at least one electrical line (7), wherein the electrical line (7) has two ends (71, 73) and both ends (71, 73) of the electrical line (7) are led out of the housing (3) for connection to an electronic unit.
L'invention concerne une unité bobine (1) destinée au chargement inductif d'un véhicule, comprenant un carter (3) et une bobine (5) disposée au moins en partie dans le carter (3). La bobine (5) présente plusieurs enroulements au moins d'un conducteur électrique (7), le conducteur électrique (7) présentant deux extrémités (71, 73) et les deux extrémités (71, 73) du conducteur électrique (7) étant amenées hors du carter (3) aux fins de liaison avec l'unité électronique.</description><language>eng ; fre ; ger</language><subject>BASIC ELECTRIC ELEMENTS ; ELECTRICITY ; INDUCTANCES ; MAGNETS ; SELECTION OF MATERIALS FOR THEIR MAGNETIC PROPERTIES ; TRANSFORMERS</subject><creationdate>2018</creationdate><oa>free_for_read</oa><woscitedreferencessubscribed>false</woscitedreferencessubscribed></display><links><openurl>$$Topenurl_article</openurl><openurlfulltext>$$Topenurlfull_article</openurlfulltext><thumbnail>$$Tsyndetics_thumb_exl</thumbnail><linktohtml>$$Uhttps://worldwide.espacenet.com/publicationDetails/biblio?FT=D&date=20180322&DB=EPODOC&CC=WO&NR=2018050530A1$$EHTML$$P50$$Gepo$$Hfree_for_read</linktohtml><link.rule.ids>230,308,780,885,25564,76547</link.rule.ids><linktorsrc>$$Uhttps://worldwide.espacenet.com/publicationDetails/biblio?FT=D&date=20180322&DB=EPODOC&CC=WO&NR=2018050530A1$$EView_record_in_European_Patent_Office$$FView_record_in_$$GEuropean_Patent_Office$$Hfree_for_read</linktorsrc></links><search><creatorcontrib>EGGERS, Hartmut</creatorcontrib><creatorcontrib>PETERATZINGER, Martin</creatorcontrib><creatorcontrib>KRAMMER, Josef</creatorcontrib><creatorcontrib>OPL, Stefan</creatorcontrib><creatorcontrib>KELLERMEIER, Josef</creatorcontrib><title>COIL UNIT FOR INDUCTIVELY CHARGING A VEHICLE, AND SYSTEM</title><description>Eine Spuleneinheit (1) zum induktiven Laden eines Fahrzeuges umfasst ein Gehäuse (3) und eine Spule (5), die zumindest teilweise in dem Gehäuse (3) angeordnet ist. Die Spule (5) weist mehrere Wicklungen mindestens einer elektrischen Leitung (7) auf, wobei die elektrische Leitung (7) zwei Enden (71, 73) aufweist und beide Enden (71, 73) der elektrischen Leitung (7) aus dem Gehäuse (3) herausgeführt sind zum Verbinden mit einer Elektronikeinheit.
The invention relates to a coil unit (1) for inductively charging a vehicle, which coil unit comprises a housing (3) and a coil (5), which is arranged at least partly in the housing (3). The coil (5) has a plurality of windings of at least one electrical line (7), wherein the electrical line (7) has two ends (71, 73) and both ends (71, 73) of the electrical line (7) are led out of the housing (3) for connection to an electronic unit.
L'invention concerne une unité bobine (1) destinée au chargement inductif d'un véhicule, comprenant un carter (3) et une bobine (5) disposée au moins en partie dans le carter (3). La bobine (5) présente plusieurs enroulements au moins d'un conducteur électrique (7), le conducteur électrique (7) présentant deux extrémités (71, 73) et les deux extrémités (71, 73) du conducteur électrique (7) étant amenées hors du carter (3) aux fins de liaison avec l'unité électronique.</description><subject>BASIC ELECTRIC ELEMENTS</subject><subject>ELECTRICITY</subject><subject>INDUCTANCES</subject><subject>MAGNETS</subject><subject>SELECTION OF MATERIALS FOR THEIR MAGNETIC PROPERTIES</subject><subject>TRANSFORMERS</subject><fulltext>true</fulltext><rsrctype>patent</rsrctype><creationdate>2018</creationdate><recordtype>patent</recordtype><sourceid>EVB</sourceid><recordid>eNrjZLBw9vf0UQj18wxRcPMPUvD0cwl1DvEMc_WJVHD2cAxy9_RzV3BUCHP18HT2cdVRcPRzUQiODA5x9eVhYE1LzClO5YXS3AzKbq4hzh66qQX58anFBYnJqXmpJfHh_kYGhhYGpgamxgaOhsbEqQIA4SMpBQ</recordid><startdate>20180322</startdate><enddate>20180322</enddate><creator>EGGERS, Hartmut</creator><creator>PETERATZINGER, Martin</creator><creator>KRAMMER, Josef</creator><creator>OPL, Stefan</creator><creator>KELLERMEIER, Josef</creator><scope>EVB</scope></search><sort><creationdate>20180322</creationdate><title>COIL UNIT FOR INDUCTIVELY CHARGING A VEHICLE, AND SYSTEM</title><author>EGGERS, Hartmut ; PETERATZINGER, Martin ; KRAMMER, Josef ; OPL, Stefan ; KELLERMEIER, Josef</author></sort><facets><frbrtype>5</frbrtype><frbrgroupid>cdi_FETCH-epo_espacenet_WO2018050530A13</frbrgroupid><rsrctype>patents</rsrctype><prefilter>patents</prefilter><language>eng ; fre ; ger</language><creationdate>2018</creationdate><topic>BASIC ELECTRIC ELEMENTS</topic><topic>ELECTRICITY</topic><topic>INDUCTANCES</topic><topic>MAGNETS</topic><topic>SELECTION OF MATERIALS FOR THEIR MAGNETIC PROPERTIES</topic><topic>TRANSFORMERS</topic><toplevel>online_resources</toplevel><creatorcontrib>EGGERS, Hartmut</creatorcontrib><creatorcontrib>PETERATZINGER, Martin</creatorcontrib><creatorcontrib>KRAMMER, Josef</creatorcontrib><creatorcontrib>OPL, Stefan</creatorcontrib><creatorcontrib>KELLERMEIER, Josef</creatorcontrib><collection>esp@cenet</collection></facets><delivery><delcategory>Remote Search Resource</delcategory><fulltext>fulltext_linktorsrc</fulltext></delivery><addata><au>EGGERS, Hartmut</au><au>PETERATZINGER, Martin</au><au>KRAMMER, Josef</au><au>OPL, Stefan</au><au>KELLERMEIER, Josef</au><format>patent</format><genre>patent</genre><ristype>GEN</ristype><title>COIL UNIT FOR INDUCTIVELY CHARGING A VEHICLE, AND SYSTEM</title><date>2018-03-22</date><risdate>2018</risdate><abstract>Eine Spuleneinheit (1) zum induktiven Laden eines Fahrzeuges umfasst ein Gehäuse (3) und eine Spule (5), die zumindest teilweise in dem Gehäuse (3) angeordnet ist. Die Spule (5) weist mehrere Wicklungen mindestens einer elektrischen Leitung (7) auf, wobei die elektrische Leitung (7) zwei Enden (71, 73) aufweist und beide Enden (71, 73) der elektrischen Leitung (7) aus dem Gehäuse (3) herausgeführt sind zum Verbinden mit einer Elektronikeinheit.
The invention relates to a coil unit (1) for inductively charging a vehicle, which coil unit comprises a housing (3) and a coil (5), which is arranged at least partly in the housing (3). The coil (5) has a plurality of windings of at least one electrical line (7), wherein the electrical line (7) has two ends (71, 73) and both ends (71, 73) of the electrical line (7) are led out of the housing (3) for connection to an electronic unit.
L'invention concerne une unité bobine (1) destinée au chargement inductif d'un véhicule, comprenant un carter (3) et une bobine (5) disposée au moins en partie dans le carter (3). La bobine (5) présente plusieurs enroulements au moins d'un conducteur électrique (7), le conducteur électrique (7) présentant deux extrémités (71, 73) et les deux extrémités (71, 73) du conducteur électrique (7) étant amenées hors du carter (3) aux fins de liaison avec l'unité électronique.</abstract><oa>free_for_read</oa></addata></record> |
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