Joint arrangement between components of motor vehicle, especially unit bearer for vehicle door to unit, has stiffening corrugation or similar recess provided in connection region
The arrangement has a hole, bore (3) or similar in one component for insertion and passage of an attachment element for connection to the other component, e.g. a rivet, screw, bolt or similar. A stiffening corrugation (2) or similar recess is provided in the connection region. Die Erfindung betrifft...
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Format: | Patent |
Sprache: | eng ; ger |
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Zusammenfassung: | The arrangement has a hole, bore (3) or similar in one component for insertion and passage of an attachment element for connection to the other component, e.g. a rivet, screw, bolt or similar. A stiffening corrugation (2) or similar recess is provided in the connection region.
Die Erfindung betrifft eine Verbindung zweier Bauteile eines Kraftfahrzeuges, insbesondere eines Aggregateträgers (1) einer Kfz-Tür mit damit zu verbindenden Aggregaten, wie Fensterhebersystem, Lautsprecherbox, Türschloß und dgl., mit mindestens einem Loch (3) zum Ein- oder Durchführen eines Befestigungselements. Zur Erhöhung der Steifigkeit und zum Vermeiden des Ausreißens ist eine Sicke (2) - bevorzugt eine kreisrunde, das Loch (3) umgebende Sicke (2) - vorgesehen (Fig. 2). |
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