-
1
-
2
Context and clinical reasoning: understanding the perspective of the expert's voice
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
3
Validity in work-based assessment: expanding our horizons
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
4
Learning from clinical work: the roles of learning cues and credibility judgements
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
5
A history of assessment in medical education
Veröffentlicht in Advances in health sciences education : theory and practice
VolltextArtikel -
6
-
7
Development of an instrument for measuring different types of cognitive load
Veröffentlicht in Behavior research methods
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
Managing tensions in assessment: moving beyond either–or thinking
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20
Very‐short‐answer questions: reliability, discrimination and acceptability
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel