-
1
-
2
The Positive Side of Negative Labelling
Veröffentlicht in Journal of consumer policy
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Methodological considerations on the means‐end chain analysis revisited
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
6
Cognitive and motivational structure of sustainability
Veröffentlicht in Journal of economic psychology
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Relevant or determinant: Importance in certified sustainable food consumption
Veröffentlicht in Food quality and preference
VolltextArtikel -
11
-
12
Interventions to encourage sustainable consumption
Veröffentlicht in APSTRACT: Applied Studies in Agribusiness and Commerce
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Guest editorial
Veröffentlicht in International journal of sustainability in higher education
VolltextArtikel -
16
Reflecting on Reflections on COVID-19
Veröffentlicht in Central European Review of Economics and Management (CEREM)
VolltextArtikel -
17
-
18
Guest editorial
Veröffentlicht in International journal of sustainability in higher education
VolltextArtikel -
19
Environmental assessment of packaging: the consumer point of view
Veröffentlicht in Environmental management (New York)
VolltextArtikel -
20
Consumer perceptions of, and preferences for, beverage containers
Veröffentlicht in Food quality and preference
VolltextArtikel