-
1
-
2
On Information of Percentile Ranks
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
3
COMPROMISE MODELS FOR ESTABLISHING EXAMINATION STANDARDS
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
4
Test Construction by Means of Linear Programming
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
5
Two Simple Models for Rater Effects
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
6
-
7
A comment on «some standard errors in item response theory
Veröffentlicht in Psychometrika
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
REPARAMETRIZATION OF HOMOGENEITY ANALYSIS TO ACCOMMODATE ITEM RESPONSE FUNCTIONS
Veröffentlicht in Behaviormetrika
VolltextArtikel -
12
Small N Does Not Always Justify Rasch Model
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
13
Standard Errors of Item Parameter Estimates in Incomplete Designs
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
14
-
15
The Use of Item Statistics in the Calibration of an Item Bank
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
16
On de Encountered Using Decision Theory to Set Cutoff Scores
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
17
-
18
On problems encountered using decision theory to set cutoff scores
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
19
-
20