-
1
-
2
-
3
Student and instructor framing in upper-division physics
Veröffentlicht in American journal of physics
VolltextArtikel -
4
-
5
The Effectiveness of “Pencasts” in Physics Courses
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
Case Study: Coordinating Among Multiple Semiotic Resources to Solve Complex Physics Problems
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
15
-
16
Student Explorations of Quantum Effects in LEDs and Luminescent Devices
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
17
The Vocabulary of Introductory Physics and Its Implications for Learning Physics
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
18
-
19
Student Explorations of Quantum Effects in LEDs and Luminiscent Devices
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
20
Student and instructor framing in upper-division physics
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel