-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Simulating Shadow Interactions for Outdoor Augmented Reality With RGBD Data
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
7
-
8
Real-time rendering of flames on arbitrary deformable objects
Veröffentlicht in Science China. Information sciences
VolltextArtikel -
9
-
10
Terrain point cloud inpainting via signal decomposition
Veröffentlicht in Computers & graphics
VolltextArtikel -
11
-
12
Online random forests regression with memories
Veröffentlicht in Knowledge-based systems
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Online Rebuilding Regression Random Forests
Veröffentlicht in Knowledge-based systems
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
A GPU-friendly hybrid occlusion culling algorithm for large scenes
Veröffentlicht in Displays
VolltextArtikel -
20
Efficiently reconstruct light field probes from light-G-buffers
Veröffentlicht in Computers & graphics
VolltextArtikel