-
1
-
2
-
3
Reputation Burning: Analyzing the Impact of Brand Sponsorship on Social Influencers
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
4
-
5
A Structural Analysis of the Role of Superstars in Crowdsourcing Contests
Veröffentlicht in Information systems research
VolltextArtikel -
6
Frontiers: Unmasking Social Compliance Behavior During the Pandemic
Veröffentlicht in Marketing science (Providence, R.I.)
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Gender and racial price disparities in the NFT marketplace
Veröffentlicht in International journal of research in marketing
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Susceptibility-weighted imaging of cerebral fat embolism: A case report
Veröffentlicht in Medicine (Baltimore)
VolltextArtikel -
16
From words to pixels: text and image mining methods for service research
Veröffentlicht in Journal of service management
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20