-
1
-
2
-
3
Making Order in User Experience Research to Support Its Application in Design and Beyond
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
Observing Pictures and Videos of Creative Products: An Eye Tracking Study
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
10
-
11
Testing a New Structured Tool for Supporting Requirements’ Formulation and Decomposition
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
12
Can the choice of eco-design principles affect products’ success?
Veröffentlicht in Design Science
VolltextArtikel -
13
Model and algorithm for computer-aided inventive problem analysis
Veröffentlicht in Computer aided design
VolltextArtikel -
14
Understanding TRIZ through the review of top cited publications
Veröffentlicht in Computers in industry
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Fundamentals and issues of user experience in the process of designing consumer products
Veröffentlicht in Design Science
VolltextArtikel -
19
-
20