-
1
Setting Mastery Standards In Hepato-Pancreato-Biliary Surgical Ultrasound
Veröffentlicht in HPB (Oxford, England)
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Content, culture, and context: determinants of quality in psychiatry residency programs
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
5
A model workshop in curriculum development for international medical audiences
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
6
Can resident evaluations demonstrate increases in residents' skills over time?
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
7
-
8
Ensuring medical student competency in basic procedural skills
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
9
-
10
Assessing the head-to-toe physical examination skills of medical students
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
11
-
12
Quality in Psychiatric Training: Development of a Resident Satisfaction Questionnaire
Veröffentlicht in Academic psychiatry
VolltextArtikel -
13
Quality in residency training: toward a broader, multidimensional definition
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
14
-
15
Learner engagement and teaching effectiveness in livestreamed versus in‐person CME
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
16
A Comparison of Approaches for Mastery Learning Standard Setting
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
17
Sensor Technology in Assessments of Clinical Skill
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
18
-
19
Recommendations for Reporting Mastery Education Research in Medicine (ReMERM)
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
20