-
1
-
2
-
3
Use of Technology in Improving Literacy
Veröffentlicht in I-Manager's Journal on School Educational Technology
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Activation and use of script-based antecedents in anaphoric reference
Veröffentlicht in Journal of memory and language
VolltextArtikel -
7
-
8
The effect of modality on long-term recognition memory
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
A critique of schema-based theories of human story memory
Veröffentlicht in Poetics (Amsterdam)
VolltextArtikel -
12
Accessing integrated and nonintegrated propositional structures in memory
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
13
Identifying and using referents in sentence comprehension
Veröffentlicht in Journal of Verbal Learning and Verbal Behavior
VolltextArtikel -
14
-
15
Feedback and response confidence
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
16
-
17
Structural and contextual effects in the organization of prose
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Repetitions of propositional arguments in sentences
Veröffentlicht in Journal of Verbal Learning and Verbal Behavior
VolltextArtikel