-
1
Teachers’ computer self-efficacy scale: Development and validation
Veröffentlicht in Kastamonu eğitim dergisi
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
Enablers and Barriers of Blended Learning in Faculty Development
Veröffentlicht in Curēus (Palo Alto, CA)
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
TÜRKİYE'DE ÖNCÜ BİR TOPLUM HEKİMİ DR. MEHMET CEMALETTİN OR
Veröffentlicht in Meandros medical and dental journal
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
A growing fear: Prevalence of nomophobia among Turkish college students
Veröffentlicht in Information development
VolltextArtikel -
17
A path model for technology integration into elementary school settings in Turkey
Veröffentlicht in Computers and education
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Students' Preferences on Web-Based Instruction: linear or non-linear
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel