-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
The Effect of Mind‐Sets on Consumer Decision Strategies
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
6
Hunger promotes acquisition of nonfood objects
Veröffentlicht in Proceedings of the National Academy of Sciences - PNAS
VolltextArtikel -
7
Ethnic Minorities' Experiences of Cardiac Rehabilitation: A Scoping Review
Veröffentlicht in Healthcare (Basel)
VolltextArtikel -
8
Ambiguity Aversion and the Preference for Established Brands
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
Order Matters: Rating Service Professionals First Reduces Tipping Amount
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
13
Incandescent affect: Turning on the hot emotional system with bright light
Veröffentlicht in Journal of consumer psychology
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
L’Art Pour l’Art: Experiencing Art Reduces the Desire for Luxury Goods
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20
The Role of Bolstering and Counterarguing Mind-Sets in Persuasion
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel