-
1
-
2
-
3
Building a math-talk learning community through number talks
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
4
Collaborative gesture as a case of extended mathematical cognition
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
5
Does restricting hand gestures impair mathematical reasoning?
Veröffentlicht in Learning and instruction
VolltextArtikel -
6
Supporting change in novice alternative certification teachers' efficacy
Veröffentlicht in Psychology in the schools
VolltextArtikel -
7
Ready, Set, Go! How the Heart and Lungs Respond to Exercise
Veröffentlicht in Frontiers for young minds
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Understanding First-Year Teachers' Advice Seeking
Veröffentlicht in Teacher education quarterly (Claremont, Calif.)
VolltextArtikel -
11
Number Sense on the Number Line
Veröffentlicht in Intervention in school and clinic
VolltextArtikel -
12
-
13
Prediction of uncomplicated pregnancies in obese women: a prospective multicentre study
Veröffentlicht in BMC medicine
VolltextArtikel -
14
Collaborative Gesture as a Case of Extended Mathematical Cognition
Veröffentlicht in Grantee SubmissionVolltext bestellen
Report -
15
Collaborative Gesture as a Case of Distributed Mathematical Cognition
Veröffentlicht in Grantee SubmissionVolltext bestellen
Report -
16
-
17
Does Restricting Hand Gestures Impair Mathematical Reasoning?
Veröffentlicht in Grantee SubmissionVolltext bestellen
Report -
18
The Effect of Inhibiting Hand Gestures on Mathematical Reasoning
Veröffentlicht in Grantee SubmissionVolltext bestellen
Report -
19
-
20