-
1
Mapping the luxury research landscape: A bibliometric citation analysis
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
2
Inferring Corporate Motives: How Deal Characteristics Shape Sponsorship Perceptions
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
3
The role of fan benefits in shaping responses to sponsorship activation
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
4
Crafting Extraordinary Stories: Decoding Luxury Brand Communications
Veröffentlicht in Journal of advertising
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Determinants of Consumers’ Intentions to Reduce Air Travel
Veröffentlicht in Journal of travel research
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Sponsorship congruence and brand image: A pre‐post event analysis
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
Drivers of Brand Extension Success: What Really Matters for Luxury Brands
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20