-
1
The illusion of knowing: Failure in the self-assessment of comprehension
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
2
Children's partial knowledge of the cognitive skill of counting
Veröffentlicht in Cognitive psychology
VolltextArtikel -
3
Theoretical and methodological analysis of partial knowledge
Veröffentlicht in Developmental review
VolltextArtikel -
4
-
5
Metalinguistic Knowledge of Pragmatic Rules in School-Age Children
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
6
Growth functions for rapid remembering
Veröffentlicht in Journal of experimental child psychology
VolltextArtikel -
7
-
8
Generality of a strength model for three conditions of repeated recall
Veröffentlicht in Journal of mathematical psychology
VolltextArtikel -
9
Children's understanding in reading and listening
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
10
-
11
Developmental and Individual Differences in Rapid Remembering
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16