-
1
Inquiry, Modeling, and Metacognition: Making Science Accessible to All Students
Veröffentlicht in Cognition and instruction
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
ThinkerTools: Causal Models, Conceptual Change, and Science Education
Veröffentlicht in Cognition and instruction
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
An approach to training based upon principled task decomposition
Veröffentlicht in Acta psychologica
VolltextArtikel -
9
Sources of difficulty in understanding newtonian dynamics
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
10
-
11
Sources of Difficulty in Understanding Newtonian Dynamics
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
12
Causal model progressions as a foundation for intelligent learning environments
Veröffentlicht in Artificial intelligence
VolltextArtikel -
13
Thinking about learning about thinking: An interview with Seymour Papert
Veröffentlicht in New ideas in psychology
VolltextArtikel -
14
-
15
Teaching and Learning Generic Modeling and Reasoning Skills
Veröffentlicht in Interactive learning environments
VolltextArtikel -
16
An approach to training based upon principle task decomposition
Veröffentlicht in Acta psychologica
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20