-
1
-
2
Content Sharing in a Social Broadcasting Environment: Evidence From Twitter
Veröffentlicht in MIS quarterly
VolltextArtikel -
3
TWEET TO THE TOP? SOCIAL MEDIA PERSONAL BRANDING AND CAREER OUTCOMES
Veröffentlicht in MIS quarterly
VolltextArtikel -
4
-
5
ENHANCING SOCIAL MEDIA ANALYSIS WITH VISUAL DATA ANALYTICS: A DEEP LEARNING APPROACH
Veröffentlicht in MIS quarterly
VolltextArtikel -
6
-
7
Whose and what chatter matters? The effect of tweets on movie sales
Veröffentlicht in Decision Support Systems
VolltextArtikel -
8
-
9
Social Media Strategies in Product-Harm Crises
Veröffentlicht in Information systems research
VolltextArtikel -
10
Toward a Better Measure of Business Proximity: Topic Modeling for Industry Intelligence
Veröffentlicht in MIS quarterly
VolltextArtikel -
11
-
12
Informational Cascades and Software Adoption on the Internet: An Empirical Investigation
Veröffentlicht in MIS quarterly
VolltextArtikel -
13
Do online reviews matter? — An empirical investigation of panel data
Veröffentlicht in Decision Support Systems
VolltextArtikel -
14
-
15
Is Best Answer Really the Best Answer? The Politeness Bias
Veröffentlicht in MIS quarterly
VolltextArtikel -
16
Research Issues in Social computing
Veröffentlicht in Journal of the Association for Information Systems
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20