-
1
FES exam outcomes in year two of a proficiency-based endoscopic skills curriculum
Veröffentlicht in Surgical endoscopy
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
The Impact of COVID-19 on Surgical Education
Veröffentlicht in The Journal of surgical research
VolltextArtikel -
6
-
7
SAGES Advanced GI/MIS fellowship redesign: pilot results and adoption of new standards
Veröffentlicht in Surgical endoscopy
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
SAGES’s advanced GI/MIS fellowship curriculum pilot project
Veröffentlicht in Surgical endoscopy
VolltextArtikel -
13
Proficiency-based preparation significantly improves FES certification performance
Veröffentlicht in Surgical endoscopy
VolltextArtikel -
14
Faculty Emotional Intelligence Matters for Resident Education
Veröffentlicht in Journal of surgical education
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Assessing quality and resources during campus-wide simulation integration
Veröffentlicht in The American journal of surgery
VolltextArtikel -
20