-
1
-
2
-
3
Semantic priming supports infants' ability to learn names of unseen objects
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
4
Sparse labels, no problems: Infant categorization under challenging conditions
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
5
-
6
Very young infants learn abstract rules in the visual modality
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
7
A little labeling goes a long way: Semi‐supervised learning in infancy
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
8
Listen up! Speech is for thinking during infancy
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel -
9
What the [beep]? Six-month-olds link novel communicative signals to meaning
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
10
-
11
Birdsong fails to support object categorization in human infants
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
12
Linking Language and Cognition in Infancy
Veröffentlicht in Annual review of psychology
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
What Paradox? Referential Cues Allow for Infant Use of Phonetic Detail in Word Learning
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
Categorization in 3- and 4-Month-Old Infants: An Advantage of Words Over Tones
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
20
Early word-learning entails reference, not merely associations
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel