-
1
-
2
Unpacking foreshadowing in mathematics teachers’ planned practices
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel -
3
Making university mathematics matter for secondary teacher preparation
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
4
Math Madness: Coloring, Reasoning, and Celebrating
Veröffentlicht in Teaching children mathematics
VolltextArtikel -
5
-
6
RE-EXPLORING THE INTERSECTION OF MATHEMATICS AND PEDAGOGY
Veröffentlicht in For the learning of mathematics
VolltextArtikel -
7
A Random Walk: Stumbling across Connections
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
8
-
9
A Rationale for Irrationals: An Unintended Exploration of e
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Knowledge of nonlocal mathematics for teaching
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
20
Teachers' Knowledge About Informal Line of Best Fit
Veröffentlicht in Statistics education research journal
VolltextArtikel