-
1
The stress paradox: how stress can be good for learning
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
The legacy of health professional educators
Veröffentlicht in Focus on health professional education
VolltextArtikel -
5
-
6
Randomised controlled trial of students access to resources in an examination
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Learning is what happens between seeing patients : defining clinical access
Veröffentlicht in New Zealand medical journal
VolltextArtikel -
10
-
11
How we make choices and sacrifices in medical education during the COVID-19 pandemic
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
12
-
13
Stereotypes and the hidden curriculum of students
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
14
-
15
Redefining scholarship for health professions education: AMEE Guide No. 142
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
16
A blueprint to assess professionalism: results of a systematic review
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20
Reflections on the impact of time and context in clinical learning
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel