-
1
Semantic priming supports infants' ability to learn names of unseen objects
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
What Paradox? Referential Cues Allow for Infant Use of Phonetic Detail in Word Learning
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
5
Categorization in 3- and 4-Month-Old Infants: An Advantage of Words Over Tones
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
6
Birdsong fails to support object categorization in human infants
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
7
Very young infants learn abstract rules in the visual modality
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
8
-
9
Infants use known verbs to learn novel nouns: Evidence from 15- and 19-month-olds
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
10
Words (but not Tones) facilitate object categorization: Evidence from 6- and 12-month-olds
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
11
Young Children Learning from Touch Screens: Taking a Wider View
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
Sparse labels, no problems: Infant categorization under challenging conditions
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
19
-
20