-
1
Comparing Face-to-Face and Electronic Discussion in the Second Language Classroom
Veröffentlicht in CALICO journal
VolltextArtikel -
2
-
3
ChatGPT in education: global reactions to AI innovations
Veröffentlicht in Scientific reports
VolltextArtikel -
4
-
5
Mining Big Data in Education: Affordances and Challenges
Veröffentlicht in Review of research in education
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Salient syllabi: Examining design characteristics of science online courses in higher education
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
9
-
10
Salient syllabi: Examining design characteristics of science online courses in higher education
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Automated writing evaluation: defining the classroom research agenda
Veröffentlicht in Language teaching research : LTR
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
Can AI provide useful holistic essay scoring?
Veröffentlicht in Computers and education. Artificial intelligence
VolltextArtikel -
19
-
20