-
1
What Makes Things Cool? How Autonomy Influences Perceived Coolness
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Opinion: What makes things humorous
Veröffentlicht in Proceedings of the National Academy of Sciences - PNAS
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
Trying too hard or not hard enough: How effort shapes status
Veröffentlicht in Journal of consumer psychology
VolltextArtikel -
9
Certainty in Language Increases Consumer Engagement on Social Media
Veröffentlicht in Journal of interactive marketing
VolltextArtikel -
10
Benign Violations: Making Immoral Behavior Funny
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
11
Humor, Comedy, and Consumer Behavior
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
12
Intel Inside: The Linguistic Properties of Effective Slogans
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
13
Marketing Ideas: How to Write Research Articles that Readers Understand and Cite
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
14
Is laughter the best marketing? Why this is the wrong question
Veröffentlicht in Current opinion in psychology
VolltextArtikel -
15
-
16
Differentiating What Is Humorous From What Is Not
Veröffentlicht in Journal of personality and social psychology
VolltextArtikel -
17
-
18
EXPRESS: Conceptual Research: Multidisciplinary Insights for Marketing
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
19
-
20