-
1
A Definition of Systems Thinking: A Systems Approach
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
2
-
3
Using soft systems methodology for computer game design
Veröffentlicht in Systems research and behavioral science
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
Towards a Prescriptive Semantic Basis for Change-type Ilities
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
11
Multi-fidelity Model Integration for Engineering Design
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
12
The Top 10 Illusions of Systems Engineering: A Research Agenda
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
13
Integrated Matrix-based Fault Tree Generation and Evaluation
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
14
-
15
Exploring the Relationship between Systems Engineering and Software Engineering
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Technical Evaluation of the Systems Modeling Language (SysML)
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
19
An Evolutionary Theory-systems Approach to a Science of the Ilities
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
20
System Readiness Assessment (SRA) an Illustrative Example
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel