-
1
In AI we trust? Perceptions about automated decision-making by artificial intelligence
Veröffentlicht in AI & society
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
Political Parties, Motivated Reasoning, and Issue Framing Effects
Veröffentlicht in The Journal of politics
VolltextArtikel -
6
-
7
A Clearer Picture: The Contribution of Visuals and Text to Framing Effects
Veröffentlicht in Journal of communication
VolltextArtikel -
8
-
9
Good News for the Future? Young People, Internet Use, and Political Participation
Veröffentlicht in Communication research
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Getting Real: The Duration of Framing Effects
Veröffentlicht in Journal of communication
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
-
17
How the Media Shape Perceptions of Right-Wing Populist Leaders
Veröffentlicht in Political communication
VolltextArtikel -
18
-
19
Party media agenda-setting: How parties influence election news coverage
Veröffentlicht in Party politics
VolltextArtikel -
20