-
1
UNDERSTANDING NOSTALGIC CONSUMERS IN A RETAIL ENVIRONMENT: A REVIEW
Veröffentlicht in Pressacademia
VolltextArtikel -
2
Brick-and-mortar retailers: Becoming smarter with innovative technologies
Veröffentlicht in Strategic management (Online)
VolltextArtikel -
3
GENERATION Z IN BRICK-AND-MORTAR STORES: A REVIEW AND RESEARCH PROPOSITIONS
Veröffentlicht in Poslovna izvrsnost
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
USER ACTIVITIES ON SOCIAL MEDIA: APPLICATION OF SMMA MEASUREMENT SCALE
Veröffentlicht in Ekonomska misao i praksa
VolltextArtikel -
8
Exploring loyalty of generation X in a retail store context
Veröffentlicht in Ekonomski pregled
VolltextArtikel -
9
50 GODINA SVEUČILIŠNOG OBRAZOVANJA EKONOMISTA U DUBROVNIKU
Veröffentlicht in Ekonomska misao i praksa
VolltextArtikel -
10
Consumer Segmentation in Food Retailing in Croatia: A Latent Class Analysis
Veröffentlicht in Tržište
VolltextArtikel -
11
Segmenting the Baby Boomer Generation: an example of Croatian consumers
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
12
ISSUES IN DELIVERY OPERATIONS – CAN VARIABLE PAY SCHEMES REALLY WORK?
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
ISSUES IN DELIVERY OPERATIONS - CAN VARIABLE PAY SCHEMES REALLY WORK?
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
16
Online Retailing: Purchasing Behaviour of Croatian Consumers
Veröffentlicht in Mediterranean journal of social sciences
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20