-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Consumers' perception of organic food products and organic labels in Serbia
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
6
Improving business performance through brand management practice
Veröffentlicht in Ekonomski anali
VolltextArtikel -
7
THE IMPACT OF SERVING PRACTICES ON CHILDREN’S FOOD INTAKE IN SCHOOLS
Veröffentlicht in Teme
VolltextArtikel -
8
Branding strategies of low-priced products: Analysis of Serbian fruit juice market
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
9
Branding strategies of low-priced products: Analysis of Serbian fruit juice market
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
10
-
11
The impact of ethnocentrism on Serbian consumers
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Consumer protection in the Republic of Serbia in the EU accession process
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
15
-
16
Market segmentation in tourism: An application of the Schwartz's value theory
Veröffentlicht in Marketing (Beograd)
VolltextArtikel -
17
Brand orientation and financial performance nexus
Veröffentlicht in Industrija (Ekonomski institut, Beograd)
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20