-
1
What Does Constructing a Brand Cost Us?
Veröffentlicht in Problems of economic transition
VolltextArtikel -
2
-
3
Competition of Territories for the Future: Features of Origin and Formation
Veröffentlicht in Federalism
VolltextArtikel -
4
-
5
Competitive Cooperation between Territories in the Modern Economic Space
Veröffentlicht in Ekonomika regiona
VolltextArtikel -
6
Image and reputation as strategic components of non-material actives of territory
Veröffentlicht in Ekonomika regiona
VolltextArtikel -
7
-
8
Competitive Cooperation between Territories in the Modern Economic Space
Veröffentlicht in Ekonomika regiona
VolltextArtikel -
9
КОНКУРЕНТНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО ТЕРРИТОРИЙ В СОВРЕМЕННОМ ЭКОНОМИЧЕСКОМ ПРОСТРАНСТВЕ
Veröffentlicht in Ekonomika regiona
VolltextArtikel -
10
-
11
IMAGE AND BRAND OF REGION: ESSENCE AND FEATURES OF FORMATION
Veröffentlicht in Ekonomika regiona
VolltextArtikel -
12
Identification and estimation of territorial competition
Veröffentlicht in Ekonomika regiona
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Identification and estimation of territorial competition
Veröffentlicht in Ekonomika regiona
VolltextArtikel -
16
-
17
INSTITUTIONAL TRANSFORMATIONS TO ECONOMY OF THE URAL FEDERAL DISTRICT
Veröffentlicht in Ekonomika regiona
VolltextArtikel -
18
-
19
Image and reputation as strategic components of non-material actives of territory
Veröffentlicht in Ekonomika regiona
VolltextArtikel -
20