-
1
-
2
Tracking and quantifying objects and non-cohesive substances
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
3
Attentive Tracking of Objects versus Substances
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Continuity in social cognition from infancy to childhood
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
7
How do humans process numerosity
Veröffentlicht in Journal of vision (Charlottesville, Va.)
VolltextArtikel -
8
Enumeration takes time: Accuracy improves even after stimuli disappear
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
9
Growth of symbolic number knowledge accelerates after children understand cardinality
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
10
The Cognitive Architecture of Infant Attachment
Veröffentlicht in Perspectives on psychological science
VolltextArtikel -
11
-
12
Six-month-old infants use analog magnitudes to represent duration
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
13
Acuity of the approximate number system and preschoolers' quantitative development
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Predicting Age of Becoming a Cardinal Principle Knower
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
20
Infants' Understanding of Preferences When Agents Make Inconsistent Choices
Veröffentlicht in Infancy
VolltextArtikel