-
1
Is the diagnosis of attention deficit/hyperactivity disorders meaningful?
Veröffentlicht in Psychology in the schools
VolltextArtikel -
2
Sex differences on the WISC-R for retarded children and youth
Veröffentlicht in Psychology in the schools
VolltextArtikel -
3
ATTENTIONAL DEFICITS AND LEARNING DISABILITIES
Veröffentlicht in Education & treatment of children
VolltextArtikel -
4
Analysis of cognitive abilities for learning disabled children
Veröffentlicht in Psychology in the schools
VolltextArtikel -
5
-
6
Item analysis of the Wechsler Intelligence Scale for Children-Revised
Veröffentlicht in Psychology in the schools
VolltextArtikel -
7
-
8
Analysis of cognitive abilities of black children's performance on wisc-r
Veröffentlicht in Journal of clinical psychology
VolltextArtikel -
9
The Structure of Intelligence for Black Children: A Hierarchical Approach
Veröffentlicht in The Psychological record
VolltextArtikel -
10
Analysis of Cognitive Ability for Rural White Culturally Different Children
Veröffentlicht in The journal of psychology
VolltextArtikel -
11
Comparison of the WISC-R and PPVT for a group of mentally retarded students
Veröffentlicht in Psychology in the schools
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
Analysis of Cognitive Abilities for Mentally Retarded Children on the WISC-R
Veröffentlicht in The Psychological record
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Determining WISC-R Profiles for Reading Disabled Children
Veröffentlicht in Journal of learning disabilities
VolltextArtikel -
20
Group Counseling With Mentally Retarded Persons
Veröffentlicht in The Personnel and Guidance Journal
VolltextArtikel