-
1
-
2
How to train university professors in assessment? A systematic literature review
Veröffentlicht in Form@re
VolltextArtikel -
3
-
4
Self-Assessment in the university context: a systematic review
Veröffentlicht in Form@re
VolltextArtikel -
5
IMPROVe: Six research-based principles to realise peer assessment in educational contexts
Veröffentlicht in Form@re
VolltextArtikel -
6
-
7
Peer assessment practices in an online context: does the group size matter?
Veröffentlicht in Form@re
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Student Voice and participatory curriculum design: an added value to school reform
Veröffentlicht in Form@re
VolltextArtikel -
13
-
14
Meanings of 'student voice' in Italy: Emerging experiences and practices
Veröffentlicht in Connect (Northcote, Vic.)
VolltextArtikel -
15
Meanings of ‘student voice’ in Italy: Emerging experiences and practices
Veröffentlicht in Connect (Northcote, Vic.)
VolltextArtikel -
16
Meanings of ‘student voice’ in Italy: Emerging experiences and practices
Veröffentlicht in Connect (Northcote, Vic.)
VolltextArtikel -
17
-
18
EDITORIAL. TECHNOLOGIES AS ASSESSMENT CHANGE AGENTS
Veröffentlicht in Italian journal of educational technology
VolltextArtikel -
19
-
20