-
1
-
2
-
3
An analysis of progress test results of PBL and non-PBL students
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
4
-
5
Fifteen years of experience with progress testing in a problem-based learning curriculum
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
6
-
7
The effects of deliberate practice in undergraduate medical education
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Predicting communication skills with a paper-and-pencil test
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
12
-
13
Student participation in educational management and organization
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
14
-
15
Students can be full partners in designing their education
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Redactioneel drieluik: een generatie BMO en TMO
Veröffentlicht in Tijdschrift voor medisch onderwijs
VolltextArtikel -
19
-
20