-
1
Raising the standards by standardization?
Veröffentlicht in Journal of mathematics teacher education
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Now it concerns us! A reaction to Sustainable Mathematics Education
Veröffentlicht in For the learning of mathematics
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
School mathematics registers in a context of low academic expectations
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Didactic Material Confronted with the Concept of Mathematical Literacy
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel -
15
Theoretical frameworks in research on and with mathematics teachers
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
16
Parents: support or obstacle for curriculum innovation?
Veröffentlicht in Journal of curriculum studies
VolltextArtikel -
17
-
18
Investigant les desigualtats socials a l'aula de matemàtiques: assoliments i expectatives
Veröffentlicht in Didacticae
VolltextArtikel -
19
-
20