-
1
Face processing and familiarity: Evidence from eye-movement data
Veröffentlicht in The British journal of psychology
VolltextArtikel -
2
Online Social Network Data as Sociometric Markers
Veröffentlicht in The American psychologist
VolltextArtikel -
3
Autism and the U.K. Secondary School Experience
Veröffentlicht in Focus on autism and other developmental disabilities
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Rethinking the Digital Divide: impacts on student-tutor relationships
Veröffentlicht in European journal of education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
Children’s interactions and learning outcomes with interactive talking books
Veröffentlicht in Computers and education
VolltextArtikel -
14
A comparison of two types of computer support for reading development
Veröffentlicht in Journal of research in reading
VolltextArtikel -
15
-
16
Integrated learning systems: where does the management take place?
Veröffentlicht in Education and information technologies
VolltextArtikel -
17
Computer-assisted learning in reading Adapting Software to Classroom Needs
Veröffentlicht in Reading (Sunderland)
VolltextArtikel -
18
Artificial Intelligence and Natural Language Comprehension
Veröffentlicht in Reading (Sunderland)
VolltextArtikel -
19
SkiIled map interpretation and visual-spatial ability
Veröffentlicht in Journal of geography (Houston)
VolltextArtikel -
20
Skilled map interpretation and visual-spatial ability
Veröffentlicht in Journal of geography (Houston)
VolltextArtikel