-
1
Why does peer instruction benefit student learning?
Veröffentlicht in Cognitive research: principles and implications
VolltextArtikel -
2
Dividing attention impairs metacognitive control more than monitoring
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
3
Predicting others’ knowledge: Knowledge estimation as cue utilization
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
4
-
5
The “curse of knowledge” when predicting others’ knowledge
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Generating Mnemonics Boosts Recall of Chemistry Information
Veröffentlicht in Journal of experimental psychology. Applied
VolltextArtikel -
9
On the effectiveness of self-paced learning
Veröffentlicht in Journal of memory and language
VolltextArtikel -
10
Selecting effectively contributes to the mnemonic benefits of self-generated cues
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
11
Self-reported use of retrieval practice varies across age and domain
Veröffentlicht in Metacognition and learning
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
Cue generation: How learners flexibly support future retrieval
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
18
-
19
Consequences of restudy choices in younger and older learners
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
20
Remindings influence the interpretation of ambiguous stimuli
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel