-
1
-
2
-
3
-
4
The pros and cons of state-level textbook adoption
Veröffentlicht in Book Research Quarterly
VolltextArtikel -
5
The Evaluation and Selection of Basal Readers
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel -
6
A COMPARISON OF FOUR METHODS OF DETERMINING INSTRUCTIONAL READING LEVELS
Veröffentlicht in Reading psychology
VolltextArtikel -
7
Do Adoption Committees Perpetuate Mediocre Textbooks?
Veröffentlicht in Phi Delta Kappan
VolltextArtikel -
8
Textbook adoption: Insight, impact, and potential
Veröffentlicht in Book Research Quarterly
VolltextArtikel -
9
-
10
Student Teachers and Classroom Discipline
Veröffentlicht in The Journal of educational research (Washington, D.C.)
VolltextArtikel -
11
Student Preferences of Teacher Discipline Styles
Veröffentlicht in Journal of instructional psychology
VolltextArtikel -
12
State level adoption of basal readers: Goals, processes, and recommendations
Veröffentlicht in Theory into practice
VolltextArtikel -
13
The Effectiveness of One School District's Basal Reader Selection Process
Veröffentlicht in Reading horizons
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20