-
1
-
2
-
3
The Story of the AEA Competencies Task Force (2015–2018)
Veröffentlicht in New directions for evaluation
VolltextArtikel -
4
-
5
Designing for Enhanced Conceptual Understanding in an Online Physics Course
Veröffentlicht in TechTrends
VolltextArtikel -
6
-
7
Frequent loss of imprinting at the IGF2 and H19 genes in head and neck squamous carcinoma
Veröffentlicht in Oncogene
VolltextArtikel -
8
Photo-Interviewing: A Tool for Evaluating Technological Innovations
Veröffentlicht in Evaluation review
VolltextArtikel -
9
Using Photo-Interviewing as a Tool for Research and Evaluation
Veröffentlicht in Educational technology
VolltextArtikel -
10
Helping "Real" Programs get even Better
Veröffentlicht in International journal of educational research
VolltextArtikel -
11
-
12
Recommendations and Follow-up Strategies
Veröffentlicht in International journal of educational research
VolltextArtikel -
13
Using Semiotic Signs to Improve LCTL Programs
Veröffentlicht in International journal of educational research
VolltextArtikel -
14
Evolution and Chronology of the FLAP Evaluation Plan
Veröffentlicht in International journal of educational research
VolltextArtikel -
15
Background and Challenges
Veröffentlicht in International journal of educational research
VolltextArtikel -
16
Conclusions Regarding the Use of Semiotic Strategies
Veröffentlicht in International journal of educational research
VolltextArtikel -
17
Evolution and Chronology of the FLAP Evaluation Plan
Veröffentlicht in International journal of educational research
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20