-
1
Customer Experience Creation: Determinants, Dynamics and Management Strategies
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Effects of Expiration Date-Based Pricing on Brand Image Perceptions
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
The Effect of Compensation on Repurchase Intentions in Service Recovery
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Ending a Price Promotion: Retracting It in One Step or Phasing It out Gradually
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
The Role of Attributions in Customer Satisfaction: A Reexamination
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
19
-
20
How Commitment Influences the Termination of B2B Exchange Relationships
Veröffentlicht in Journal of service research : JSR
VolltextArtikel