-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
When Does Guanxi Matter? Issues of Capitalization and Its Dark Sides
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
6
-
7
E-Commerce Influencers in China: Dual-Route Model on Likes, Shares, and Sales
Veröffentlicht in Journal of advertising
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
The Hierarchical Model of Market Entry Modes
Veröffentlicht in Journal of international business studies
VolltextArtikel -
14
-
15
Managing Distributors' Changing Motivations over the Course of a Joint Sales Program
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
16
When Does Guanxi Matter? Issues of Capitalization and Its Dark Sides
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
17
Managing Distributors' Changing Motivations over the Course of a Joint Sales Program
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20