-
1
Classical Test Theory in Historical Perspective
Veröffentlicht in Educational measurement, issues and practice
VolltextArtikel -
2
-
3
On the Equivalence of Constructed- Response and Multiple-Choice Tests
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Latent structure and item sampling models for testing
Veröffentlicht in Annual review of psychology
VolltextArtikel -
7
-
8
FORMULA SCORING, NUMBER-RIGHT SCORING, AND TEST-TAKING STRATEGY
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
9
A NOTE ON THE RELIABILITY OF RESIDUAL CHANGE SCORES
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
10
Importance of problem heterogeneity to programed instruction
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
11
A factor analysis of programmed learning and ability measures
Veröffentlicht in Canadian journal of behavioural science
VolltextArtikel -
12
-
13
Differential Weighting by Judged Degree of Correctness
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
14
Latent Trait Theories and the Assessment of Educational Achievement
Veröffentlicht in Review of research in education
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20