-
1
-
2
-
3
Each/Every: CADA's Radically Democratic Dramaturgy of Dissent
Veröffentlicht in Theatre survey
VolltextArtikel -
4
Villa by Guillermo Calderón (review)
Veröffentlicht in Theatre journal (Washington, D.C.)
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
Evolution of a Diabetes Quality Improvement Program at an Urban Community Health Center
Veröffentlicht in Clinical diabetes
VolltextArtikel -
9
-
10
Teaching “format as a process” in an era of Web-scale discovery
Veröffentlicht in Reference services review
VolltextArtikel -
11
Interactive Effects of Test Anxiety, Test Difficulty, and Feedback
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
12
-
13
LANSCE's fourth annual user group meeting held in Santa Fe
Veröffentlicht in Neutron news
VolltextArtikel -
14
One-shot Wikipedia: an edit-sprint toward information literacy
Veröffentlicht in Reference services review
VolltextArtikel -
15
Leveraging adult learning theory with online tutorials
Veröffentlicht in Reference services review
VolltextArtikel -
16
Sustainable decision making for emerging educational technologies in libraries
Veröffentlicht in Reference services review
VolltextArtikel -
17
Lived experiences and reflections of joint NCATE-state reviews
Veröffentlicht in The Teacher educator
VolltextArtikel -
18
-
19
Learning information literacy through drawing
Veröffentlicht in Reference services review
VolltextArtikel -
20
Piloting a blended model for sustainable IL programming
Veröffentlicht in Reference services review
VolltextArtikel