-
1
‘I am everywhere all at once’: pipelines, rhizomes and research writing
Veröffentlicht in Higher education
VolltextArtikel -
2
Theory as a verb: working with dilemmas in educational development
Veröffentlicht in SOTL in the south
VolltextArtikel -
3
-
4
Risk in postgraduate writing : voice, discourse and edgework
Veröffentlicht in Critical studies in teaching and learning
VolltextArtikel -
5
Risk in Postgraduate Writing: Voice, Discourse and Edgework
Veröffentlicht in Critical studies in teaching and learning
VolltextArtikel -
6
Literacy and Power, Hilary Janks : book review
Veröffentlicht in Reading & writing (Cape Town, South Africa)
VolltextArtikel -
7
Voices, Discourse, and Transition: In Search of New Categories in EAP
Veröffentlicht in TESOL quarterly
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Manipulating stored phonological input during verbal working memory
Veröffentlicht in Nature neuroscience
VolltextArtikel -
16
-
17
Medial prefrontal cortex supports perceptual memory
Veröffentlicht in Current biology
VolltextArtikel -
18
Dual mechanisms of ictal high frequency oscillations in human rhythmic onset seizures
Veröffentlicht in Scientific reports
VolltextArtikel -
19
-
20